Snorig och hostig helg...


Kommentarer
Postat av: Helene

Haha... Bättre brödlös än rådlös! Vi är allt vår mors döttrar på den punkten. Tur att det gick bra iaf. Bryt huvudströmmen innan nästa gång:) Kramen

2011-08-22 @ 10:25:13
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidelaen som media spyr ur sig)

2011-08-22 @ 10:32:54
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Bodypalace

Har kollat igenom din blogg nu lite och den verkar trevlig :) ska absolut läsa mer sen när jag har mer tid. Kan tänka mig att följa bloggen. Du verkar ju ha sunda värderingar med tanke på så som du kommenterade :)

2011-08-22 @ 12:16:35
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-22 @ 16:35:42
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!