Hjärntvättade...


Kommentarer
Postat av: Syrran

"Tut, tut här kommer vi med puffar som är rostade i honung..." Vem var det som sjöng den sången för sin lilla dotter för sisådär 18 år sedan ;)

Kramen, och lycka till på nya jobbet.

2011-09-30 @ 10:38:25
Postat av: Christine

..ler.. ja det är ju det jag säger. Vi är alldeles för lättpåverkade av reklam. Jag förnekar inte att jag är likadan, men jag köpte iallafall inte "puffarna i honung" til barnen. Kalaspuffar hette dom tror jag. Men visst har jag också köpt produkter efter jag blivit påverkad av reklam.

2011-09-30 @ 10:50:26
Postat av: Nettan

Ja visst är vi det utan att vi vet om det =/ Jag hatar det där fredagsmys reklamen. Tänk på alla ensamma människor som inte har nån att fredagsmysa med! Även om vi också fredagsmyser i bland ;-)

2011-09-30 @ 19:15:23
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!