Box75 pass...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det var grymt kul att köra FF du såg säkert på min blogg när jag å Carro körde. Vi kommer köra igen bara vi blir riktigt friska å krya ;-) Följer du dom på FB om inte gör det så får du bra tips ;-) Googla fitness fighten så kan du läsa dig till mycket info på bloggar Lycka till och glöm inte ta foton på er och mäta en månad ger grymma resultat på kort syns det grymt bra :)

2012-09-26 @ 22:40:09
URL: http://mrsnatten.blogg.se
Postat av: Christine

Japp jag spanar in bloggar om ff. många bra tips. klart jag följde er ff. inspirerande. så nu jävlar ..ler...

2012-09-27 @ 01:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!