Nu jäklar ska jag blogga och peppa...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad kul att du bloggar igen, jag kommer definitivt läsa så jag kanske får lite pepp ;-) Själv har min gymträning inte infunnit sig :( varit ett tufft år ja du vet ju hur det är å få ihop allt. Men jag har iaf sprungit och PW nu laddar jag att försöka komma igång igen om några veckor. Är dunder förkyld just nu :( Du och Jonas är verkligen duktiga! Inspiration får jag, en liten fråga hur länge är du på gymmet i snitt per dag?

2014-09-18 @ 23:35:32
Postat av: Christine

Kul att du vill läsa min blogg. Jag tränar ca 1-1,5 timmar per tillfälle. Jag blir inspirerad av er som läser.

2014-09-20 @ 07:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!